2008. március 11.

Hoppá!!!

Tegnap este visszajöttem a melóhelyre 10 után, megnézni, mit művel a régi gépem. Nos, még nem fejezte be a melót, de már majdnem. Megvártam, aztán hazavittem mindkét gépet. A kollegám útmutatása szerint, aztán elindítottam otthon a következő lépést. Mivel lassan futott a konverzió, úgy döntöttem, lefekszem aludni, bár halálosan álmos voltam, mégis felriadtam néha, hogy zúg a gép. Reggel konstatáltam, hogy még nincs kész, sőt, sehol nem tart a konverzióban. (Szent István! A magyarokat könnyebb volt megtéríteni, mint régi gépem adatait a halálos ágyukon... - na, ez most elég zavaros, de valójában eléggé fedi a valóságot, ebből már értheted, hogy nem akarod tudni, mint csinálok, halálos :( )
Bementem a fürdőbe megborotválkozni, majd leszedtem a fehér (nemsötétítő) függönyöket, hogy betegyem mosásba. Beállítom a mosogépet, erre se kép, se hang.
- Na, mi van Heidi? Mit csináltam rosszul, hogy megsértődtél rám? - a mosógéppel szemben ugyanis egy ideje frusztrációim vannak, baromi egy sértődékeny gépezet, nem tudom mire kapta a 6th sense kitüntető címet, nem túl nagy a problémamegoldó képessége, és rendszerint durcás hallgatással, és a csavarkulcs jel villogtatásával válaszol a legkisebb rakoncátlanságomra is.

Kis kapcsolgatás után rájöttem, hogy nics áram.
Kimegyek az asztalhoz, és látom, hogy a laptop még bő fél óráig bírja... Annyi idő alatt már nem érek be a céghez!!!!

Úgyhogy, ahogy volt, menet közben, lógó külső vinyóval vittem haza a laptopot, hogy ne vesszen el egy napi melóm. 8 perc haladékom maradt a végzettel szemben.

Bejöttem, itt már nevetve gondoltam arra, hogy közel hetes sörtéim leborotválása közben is jöhetett volna az áramszünet! :D

Dorka blogján fellelhető Machno-manó pedig mégjobban mutatott volna csíkosan leborotvált fejjel! :D

1 vélemény érkezett:

Névtelen írta...

... megborotválkozni, hmmm... :)

neharagudj, de a mai nap után... ;)
remélem, a sövénynyíró olló azért nem kapott el...