2008. március 25.

Katasztrófahelyzet...

Éhes vagyok, maradékból főzök...

ebből csak valami rossz sülhet ki... nem baj, feljavítom fűszerekkel.

(gyk: beteg voltam, otthon melózom, hogy ne irtsam ki a céget)

utólagos bejegyzés - valami lecsófélét képzeljetek el. nem volt rossz, de nem ilyent kívántam, így kb S3 műgombával való megtömésével egyenértékűt szenvedtem.


Na, és keddi bónusz: így néz ki egy tündér - azaz Ledér...

4 vélemény érkezett:

vmistvan kukac hotmail.com írta...

bazz, egész magyarországra ki lehetne rakni a monoszkópot?
szerencsére a németek nem alszanak, így én küzdhetek itt magányosan a beérkező feladatokkal.

Coriolis írta...

Hétfő van... Igaz, hogy kedden, de akkor is hétfő van.

Mindenki küzd a dolgaival. Én adóbevallást írtam, egészségpénztáraztam, és még dolgozni sem volna rossz. Te viszont termelsz :-)

vmistvan kukac hotmail.com írta...

ja, fogjuk rá...

Malvina írta...

Gildorom,

maradékból vagy semmiből főzni, ahhoz kell ám a fantázia és a kreativitás! Egy kétemeletes teli hűtőből, nem kunszt! ::))