2008. március 24.

életben maradni...

No tehát, majdnem (fel)tünetmentes vagyok. De a tegnap este nem volt valami élvezetes. Talán Ede élvezte csak, mert feltettem a fűtést, és egy idő múlva úgy izzadtam, mint Banya, miután Eszter utánam még vágtázott is rajta. Amilyen álmos feje volt a lovacsnak a nyergeléskor (és amilyen sáros volt a bal oldala) azt hiszem, nem erre számított.

Dehogy Malvina felvetésére válaszoljak:
Értem ám, hogy mire célzol! :) Mindegyik Tündér előbb, aztán lesz csak Banya... képzeld, itt a Gazda lányának lova pont Ledérnek neveztetett. Talán épp Tündér Ilona története után...

Akkor most elárulom, hogy a tündéreket, és a boszikat is szeretem. A banyákat már nem annyira. Talán akkor, ha még ki tudom hozni belőlük a tündért. De általában, amikor az általuk felállított próbatételeket meglátom, akkor megvonom a vállam: hiányzik ez nekem?

Ja, és lovaglás: ha minden igaz, hamarosan elzsuzsásodik a lovarda, ugyanis Zsuzsa nevű ismerősöm is szeretne jönni, meg Zsu barátnője is. A lófoglalással orbitális bajban vagyok, mert az íjászboltos lány is Zsuzsa volt, félő, hogy a Zsuzsa meg a lovaglás egymást ütő fogalmak. Bár, a stopposlány azt mesélte, korábban lovagolt, és ő Zsuzsa. Lehet, megkérdezem iwiwen, ő hogy csinálta. (vagy nem, lehet, hülyén jönne ki)

Na, amennyi hülyeséget írtam, megkérdőjelezi a gyógyulásom. Kicsit kómás vagyok, nem tudom, hogy fogok ma dolgozni :(

(erre a műsorvezető azt mondja a rádióban, hogy szexesital - és még zavarba sem jön, csak kijavítja)

3 vélemény érkezett:

vmistvan kukac hotmail.com írta...

Bozse moj!
Eladják Ledért... teljesen kész vagyok... de nem engedhetem meg magamnak :(
Ledért AKAROK!!!!

Malvina írta...

Igen? Volnának ötleteim!!! ::))

vmistvan kukac hotmail.com írta...

ja, ötleteid vannak, csak a lányaidról nem hallok semmit :(