2008. március 30.

Lóháton...

Na, most egyedül voltam lovagolni... Eszter mást szervezett magának... az első kérdés, mindenféle rejtett jelentés nélkül ;) hogy, ki adta Kedvesnek ezt a nevet? :) Egy rohadt terrorista dög :D Kezdjük azzal, hogy valami egyedülálló módon nem barátkozott, csak egy szál répával sikerült lekenyerezni... aztán az előző óra végéről odajött Sheila (hö, írják? a másik csaj meg Dana volt - azannyuk normááális?), és Sh ült a Banyán, róla már beszéltem. Úgyhogy mondtam a kislánynak, hogy leraktam egy szál répát, ha majd leszerszámozták a lovát, adja oda neki, előző alkalommal alattam megdolgozott érte.

Az oktatóm nevetve mondta, hogy Kedveshez azért valami üzemképes pálcát válasszak...

Az egy dolog, hogy nem akart menni. De folyamatosan azt figyelte, hogy mikor rontok, akkor gyorsan befékezett, hátha leesek. nem egyszer a ló nyakára támaszkodva maradtam fenn. Meg tekergette a fejét, meg nem akart íven menni. Ennek ellenére, azt hiszem, egész jól ment a lovaglás.
Kedves dögsége azzal tetőzött, amikor a lovaglás végén újra magasról tojt rám, Vihar barátkozott velem. Elmentem, hoztam egy répát, és oda akartam adni Viharnak, de az éppen valamin filozofált, én meg nem akartam erőszakkal a szájába tömni... naná, hogy Kedves egyből felélénkült, és lelejmolta a répát.

Ledérrel is találkoztam, terepen lovaglásból hozta vissza az egyik lovász. Kicsit csapzott, és kemény tüskékké összeszáradt volta a hosszú téli szőre, nekiálltam ott is lócsiszárkodni, és bogoztam a gubancokat... több-kevesebb sikerrel...

Most két környékbeli kislánnyal lovagoltam együtt, nekik örült az oktató (tényleg aranyosak voltak, 10-12 évesek, egyik egy hószínű pónin, másik Gilgamesen a telivéren. (Ani és Kiki volt a két kislány) volt egy negyvenes nő, ő ukrán volt, angolul kellett vele beszélni.

Ja, még kimaradt, hogy Dana egy huculon volt. Szép kiállású lovacska, de ritka makacs, én nem is tudom, mit tettem volna rajta.

0 vélemény érkezett: