2008. március 27.

Nemzsidó

Ma Ibolyka néni halászott egyet abban a zavarosban, amit Zsoltifiú ürített pár napja a magyar tömegtájékoztatás egy csatornájába...

Mivel még szép zavaros habja is lesz az egésznek, én ezzel nem foglalkoznék. Ibike kétségbeesett küzdelmével sem, amit azért végez, hogy úgy ülhessen a Parlamentben a következő ciklusban is, hogy igazából semmi hasznosat nem tesz. Zsolt zsidózásával sem, mert azt nálam okosabb emberek is elemzik majd.

Egy dologra szeretném felhívni a figyelmet: Bayer Zsolt cikke a legintenzívebb fröcsögés, féktelen, és eszetlen gyűlölet. Ezt próbálta eladhatóvá tenni azzal, hogy zsidózott. Ha a cikkből levonunk mindenféle antiszemita adalékot, (nem könnyű, mert elég zavaros a sztori) akkor is, egy olyan vonzó dolog marad előttünk, mint pár hordó galvániszap.

Tehát, azon kívül, ami mindenkinek nyilvánvaló, Bayer Zsoltnak a magyar közbeszéd védelme érdekében, a magyar társadalom megosztottságának csökkentése érdekében IS el kell tűnnie az újságírásból.

Ez az írás színvonalában a villamosokat összeteggelő hülyegyerekekre, szándékában és volumenében a kútmérgező tömeggyilkosokra emlékeztet. Elég volt. Persze, hogy én nem olvasom, de elég, ha más ilyent olvas, az őrjöngésében elüt, és cserbenhagy a zebrán, fellök a téren, és szándékosan meghúzza a kocsim a parkolóban, ha az jobb, mint az övé.

2 vélemény érkezett:

Matyi10 írta...

respekt 100%-ig. Ráadásul bayer a jobboldal alatt (is) vágja a fát.

vmistvan kukac hotmail.com írta...

akartam a JP-re is írni, de az úgy tűnik, most nem fogad kommentet.

talán már tudod, hogy nemcsak blogot írok, hanem könyvet is írtam, meg olvasni is szeretek, és szívemszerint újságíró lennék.

de ez a publikációja irgalmatlan szar. még arra sem jöttem rá, hogy ki a csúnya bácsi, akire berágott.

annyira gáz az írás, hogy azon gondolkoztam, hogy pl a bombagyár, ahol a téma érdeklődésre számíthatnak, a színvonaltalansága miatt nem vállalná fel. ez olyan kurucinfó b kategóriás cikk volt.

ha már ibike nagyban tiltakozik a rasszista él ellen, nekem csak az marad, hogy a jóízlés nevében utasítsam el.