2008. március 19.

Pókisztán újkori történelme...

Dorkának írtam ezt a kommentárt, aki fél a pókoktól. Alapvetően én nem, sőt, próbáltam sikeres együttműködést megvalósítani apró szobatársaimmal...

Erről szól az alábbi történet is:

pókoktól nem undorodok, a régi szobámban kedves szimbiózist próbáltam kialakítani. a mai napig nem tudom mit ettek, mert a távlati célkitűzés a szúnyogok elkapása lett volna, de azt egyet sem láttam a hálójukban. sőt, eleinte adtam is nekik, mintegy rászoktatás gyanánt. pedig, pókember látja lelkem, nem irtottam őket nyáron, csak a hálójukat szabályoztam, hogy ne az ágyam fölé szőjék.
aztán ősszel jött a pókarmageddon, azt annyi...

vagy mégsem?

egy kései, ámde dorka macskájánál valamivel nagyobb bögöly szállt be a szobámba.
mivel a szobám légvédelme igencsak nincs felkészítve a hangsebesség közelében repülő, és 10g fordulási gyorsulással manőverező támadókra,
ezért egyre dühösebben néztem a bögölyöt (bagoly mondja bögölynek: hülye bögöly dögölj meg!)

egyszer csak kétségbeesett bögölyafterburner hang, és kis sugarú körben kezd körözni:
talált a mennyezeti lámpa mögött egy hálómaradványt, ami az amcsi patriot légvédelmi rendszert megszégyenítő módon, elsőre meg is fogta.

fordult a kocka, kíméletlen végeztem az agresszorral.

ennyit mára a tudomány és a technika újdonságaiból, pókisztánból...

6 vélemény érkezett:

Mishmesh,alias Dorka írta...

:-)

Nem is lenne semmi bajom a pókokkal, ha nem lenne lábuk. Brrzzzzz...
Amúgy van még egy állatka, az sokal itrracionálisabb félelmem.
Csak súgva mondom: lepke..
Kiskoromban egy fiúcska úgy akart udvarolni, hogy betett a pólóm alá egy pápaszemes lepkét.. (hátamhoz)
Nem tudtam mi az, azt hittem, valami papír.. Viszketett, megvakarásztam pólón ketesztül. Aztán a z ebédlőben felálltam a székről, és kiesett.. Hímpora lejött, vergődött a székről Benem akkor kezdődött a jeges borzadály a rovarok nagy részével szemben. Most is még a hátam is libabőrös lett, ahogy ezt leírtam. Viszont egérrel, békával, hernyóval semmi bajom. Sőt, a csontikat én tűzöm horogra mindenkinek ha pecázunk...
A bögölyödről meg a szender jut eszembe ami szintén tiltólistán van, mert szörnyű hanggal repül és ronda a potroha.
Szegény anyám biológus volt, rosszul volt a fóbiáimtól, én meg a rovargyűjteményétől....

Mishmesh,alias Dorka írta...

De hogy télen mit esznek a pókok?? hát ez titok. Talán egymást...

Mishmesh,alias Dorka írta...

Plusz K a sokkalba. Rémes milyen hanyagul gépelek..

vmistvan kukac hotmail.com írta...

dorka:
én is a kannibalizmusra gyanaxom.
nagyon úgy nézett ki...

vmistvan kukac hotmail.com írta...

"Nem is lenne semmi bajom a pókokkal, ha nem lenne lábuk"

hááát, ez így elég furán hangzik...

elképzeltem egy kerekesszékes pókot...

Mishmesh,alias Dorka írta...

MMMuhahaaaaa
:D