2008. március 29.

Szuper

Miután tegnap egyig dolgoztam, ma tízkor másztam ki az ágyból. Igazából csak fél tízig aludtam, mert akkor Anyu felhívott telefonon (nem azon, amit az ágyam mellé készítettem, hanem szuper mód a másikon, amit először keresnem kellett), hogy nincs otthon senki, ne keressem őket. Irgalmatlan melléfogás volt, annyi a dolgom, hogy eszem ágában nincs senkit sem keresni. Ja, és megdöbbent, hogy felébresztett. Sosem gondoltam volna, hogy a családtagok miatt kell majd némítanom éjszakára a telefonom...

Tegnap pedig felhívott Eszter, és kérdezte, miért kerestem, ugyanis, amikor hívtam, értekezleten volt.
Bevallottam neki, hogy teljesen ad hoc, egy pillanatnyi hülyeség miatt hívtam:
- Megjött a fizum. Megveszem Ledért!

Nagyon kuncogott.

Amúgy, ritka undorító a meló, amit csinálok... teljesen reménytelen... de legalább remélem, hogy jól fizet.


...Jelentem, megvan a kódban a hiba... a körülmények áldozata vagyok :D mostmár szépen futik végig, de akkor is utálom.

23:56 - ...és mostanáig dolgoztam... vidám szombat...

5 vélemény érkezett:

Mishmesh,alias Dorka írta...

Én is fél tízig aludtam:-) De igazából csak fél kilencig az órabizgere miatt. Kell még egy pár nap az átálláshoz.
Ügyes vagy hogy megtaláltad!!!
(kódbanhibát) :-)

vmistvan kukac hotmail.com írta...

ma a lovon is ügyes voltam :) meg is írom kommentben...

Coriolis írta...

Vedd meg Ledért! Majd ha nem lesz BKV és autó, akkor tudsz mivel bejárni dolgozni, és az egész cégnél te leszel az egyetlen, aki nem gyalog jár! Lesz egy egész mélygarázsod :-)

vmistvan kukac hotmail.com írta...

az oktató azt mondja, még ne vegyem meg ledért. elrontom.

Coriolis írta...

Mármint a sok sárgarépával?