2008. április 2.

Bonus track

Úgy gondoltam, meglódítaná a fejlődésemet, ha plusz egy napot mennék lovagolni. Így aztán tegnap is kibumliztam a Szentendrei szigetre. Vihart kaptam, aminek nagyon örültem, hiszen már máskor is sikeres órát töltöttem el vele.

Két perc után magamra találtam, és tűrhetően ment az ügetés. Aztán Tibor kiadta a parancsot: kengyelből!
És egyből rájöttem egy nagy problémára. Összevissza pattogtam a nyergen, közel álltam hozzá, hogy leessek. Nem igazán tudtam megfogni magam, ha próbáltam megszorítani a ló oldalát, akkor abból az lett, hogy böködésnek vette, és még jobban rákapcsolt. Végül Tibor lefújta a gyakorlatot, és tovább léptettem a többiek után. A következő próbánál egy fokkal jobban ment, de továbbra is eléggé instabilan ültem. Közben Andi lovat cserélt, mert Banya sántított. Eszter maradt a maszek lovon, Lady-n, és tovább vezette a sort, Andi Gilgamessel tért vissza.
Ha a kengyellel támaszthattam magam, akkor azért stabilan meg tudtam ülni, és elég volt egy picit rátámaszkodni, hogy tartani tudjam magam. Az elmúlt pár hónap alatt azért fejlődött a szabóizmom (vicces módon ez a lovagláshoz szükséges, a comb belső oldalán lévő izom neve), és így azért meg tudtam fogni a lovat. Aztán Tibor észrevette, hogy túl lazán fogom a kantárt, és szlalomot vezényelt. Nem jött össze. Megkaptam az okítást, hogy nem szabad feladni, hanem meg kell csinálni. Azért, mert az első akadálynál még nem fordul be, tovább kell még csinálni.
Következő alkalommal az utolsó oszlopnál fordult el a ló - nem értette, hogy mit cibálom, mikor a többi paci egyenest továbbtrappol.
Aztán végül sikerült megcsinálnom a gyakorlatot, és onnantól nagyon figyelt rám. Egyébként is, Vihar baromi kezes ló.
Szóval az óra végére Tibor azt mondta, két klasszissal jobb, mint vasárnap, és én is éreztem, hogy jól ment.

Következő alkalom szombat.

2 vélemény érkezett:

Malvina írta...

Na, az eslő 4 sor után azt hittem, jól eláztál, jól összekócolódtál a viharban. :))
Aztán láttam, hogy ellenkezőleg, megülted, sőt jól meglovagoltad! Kész ViharHuszár! :D

/ Nehogy má' ezt is piszkálódásnak vedd, mert úgy megbántódom, hogy sose hallasz felőlem! :D/

vmistvan kukac hotmail.com írta...

nem veszem annak :D