2008. április 4.

Gildor dögunalmas élete

naszóval, azt szeretném elmesélni, hogy egy hete itt járt a lakás tulajdonosa. belépett, és levette a cipőjét, hogy tisztaság van (ráhagytam, mert fél nappal előtte toltam össze partvissal a padlót, tényleg nem volt kosz, házicipőt is húzok belépéskor)
aztán megjegyezte, hogy milyen jó illat van, öblítőre gyanakodott. na, ez nem talált, mert az ablakban tartok két fűszernövényt, azt érezte, viszont, örültem, hogy jó illatot mondott, mert a konyha nagyon rossz helyen van, baromi sok szellőztetés után is kajaszagot érzek egy darabig.

szóval, ilyenekkel telnek a napjaim, itthon dolgozom, próbálom az albit top formában tartani, és fejleszgetni.

8 vélemény érkezett:

Malvina írta...

A címet olvasva, azt hittem Hollywood megint elszellentette magát! ::))

Gildorom, ha nem lenne az életnek egy illen oldala is, akkor mihez képest szárnyalhatnál a magas égig? Megjegyzem, mivel én egy kicsibb régebb óta tolom a szekeret, nem egyszer voltam már úgy, hogy nagyon vágyakoztam már a csak egy kis takarítás, csak egy kis főzöcske csak egy kis szomszédolás fílingjére. Az is igaz, hogy mindig többet voltam a "levegőben" mint két lábon a Földön. ::))

vmistvan kukac hotmail.com írta...

annyira én sem panaszkodom, csak nem hiszem, hogy ezek túlontúl izgalmas dolgok.

Leo Minor írta...

A dögunalmas életre is rá lehet kontrázni:

Leo Minor nem létező élete. Most így tudnám értelmezni amiben sodródom. Kint tengődöm Németországban. A németek óránként 60 perc munkát várnak el, szabadidő, magánélet pedig nem létezik. Alig van olyan hétvége, amikor hazajutok, akkor meg a rengeteg háztartási rémálom kerget őrületbe. A hétvége jórészt elmegy a mosás, vasalás, takarítás szentháromsággal.

Irigyellek, Gildor...

Malvina írta...

Skacok, én ugyan nő vagyok, de soha nem vasaltam és nem is fogok! Nektek miért kell?

vmistvan kukac hotmail.com írta...

nyugi, én sem vasalok :D bár a lepedőt kéne, de még nincs deszkám hozzá...
a vasalás a leggázabb meló, hanyagolom, ha lehet :D

Coriolis írta...

A vasalással semmi gond nincs, csak sok időt vesz el. Ha lehetne választani a mosogatás és a vasalás között, akkor már ezerszer inkább ez utóbbi.

Nálam elég jól lehet szellőztetni, de egy jó kis bundáskenyér után még így is napokkal később is elönt a "nosztalgia" amikor belépek a lakásba :-)

Leo Minor írta...

A vasalást utálom, de meg van az az előnye, hogy lehet közben zenét vagy híreket hallgatni. Más házimunkák közben, (pláne porszívózás) semmit sem lehet csinálni.

Hogy miért vaslok? Hogyan néznék ki gyűrött ingben?
Mindig is úgy gondoltam, hogy nem a ruha teszi az embert, de úgy tűnik, hogy mégis!
Nincs mit tenni, ha egyszer így van, akkor ez van...

Malvina:
Lehet hogy nem is olyan rossz dolog, ha egy nő vasal. Ez azt jelenti, hogy vannak olyan ruhái, amiket vasalni kell, mert úgy állnak jól. Ezek többnyire épp a nőiesebb ruhák, és mivel a ruha teszi az embert (sic!) több esztétikai élménnyel ajándékozza meg a másik nemet, ami viszont nem rossz dolog.

Judit írta...

Hát szerintem meg nem. A vasalás mondjon le. Mondjuk könnyen beszélek, csak azért van vasalódeszka a lakásban, mert arról látnak ki jól a macskák az ablakon. Minek olyen ruhát venni, amit vasalni kell? Férfiingből még nem találtak ki vasalásmentest? Akkor meg tisztító, bejárónő, akármi. El nem tudok képzelni feleslegesebb dolgot a vasalásnál (1-2 nagyon ritka kivételtől eltekintve, meg amikor pici babák ruháját-ágyneműjét fertőtlenítik így).