2008. április 6.

Mítosz és egy nonPC gyerekszáj...

Szombaton újból lovagolni voltam.

Mikor már végefele járt az óra, a pályán megjelent egy lovas, fakó lován. Nem, nem a halál volt :D Szilárd volt, aki a lovát szőrén, kantár nélkül ülte meg. Igen, egy madzag volt csak a ló nyakában, azt sem nagyon használta.

A ló mégis pontosan végrehajtotta a feladatokat, lépés, ügetés, vágta. Bekanyarodott, amerre kellett, elvégezte a szlalomot, amivel én korábban jócskán megszenvedtem. Szilárd csak testsúlyáthelyezéssel, és csizmával úgy irányította a lovat, hogy döbbenet. Eszter ekkor már egy ideje hangosan nyilvánított tetszést, ezért a srác egyből ugratta a lovat vágtába, felléptetett a dobogóra, vagy átugratta, átvágtázott dombon, vagy a gödrön.
Mégegyszer mondom, szőrén, tehát, csak combbal, térddel kapaszkodhatott.
Aztán odajött hozzánk. Eszter adott répát az állatnak, mire Szilárd csináltatott a lóval egy meghajlást.
Gyopárra gondoltam, szerintem rá is hasonló hatással lett volna a látvány :D

Már korábban találkoztam a sráccal, akkor Dóri is ott volt, a nővére. Dóri is lovagol, és lovasíjászkodik, meg íjászatot is tanít.

Szilárdhoz tartozik egy aranyos történet. Gyerekkorában azt hitte, mert cigányok közelében nőtt fel, hogy először minden ember gyerek, aztán cigány, és utána lesz felnőtt.

(Azt hiszem a testmagasságra gondolt, bocs, ha valakit sért, szerintem ez inkább aranyos!)

2 vélemény érkezett:

Mishmesh,alias Dorka írta...

Szerintem is aranyos:)
Nekem meg nagybátyám mesélt valamit, fogtam a kezét, mentünk át a hídon, emlékszem. Mesélt valamit, én meg megkérdeztem, hogy mikor történt ez? (valami kutyás sztori.. ) ő meg vicceskedve azt mondta, hogy jaaj, fiam, még kislány koromban. Vagy 4 éves lehette, és lehet hogy buta gyerek voltam, de egy darabig azt hittem, először mindenki lány, aztán van akinek kinő, és abból fiú lesz. És stersszeltem is egy kicsit, nehogy odanőjön nekem egy olyan.. amit nándi mutatott a garázsban.. Juj.

vmistvan kukac hotmail.com írta...

hihihi :D