2008. április 2.

nemlista...

nem tudom összeszedni listába, mert félek, kimarad valami fontos.

a legfontosabb pedig a szeretet.

az élet szeretete, az emberek szeretete...

szeretnék örökké élni, minden jót megtapasztalni, a rossz dolgokból tanulni. normális emberi életet élni,

megismerni mindent, és mindenkit, bejárni idegen tájakat. semmihez sem ragaszkodni, nem megszerezni a dolgokat, hanem az egész világban nyomot hagyni magam után.

ennyi.

16 vélemény érkezett:

vmistvan kukac hotmail.com írta...

ehhez képest szar munkát csinálok nem nagy lelkesedéssel, kevés a szabadidőm, az általam úgy igényelt álmodozó semmittevésre meg végképp nem jut. a szobatársak hülye kérdéseket tesznek fel, bámulják, tudni akarják, hogy mit csinálok...

szóval nem éppen az általam elképzelt ideális a helyzet...
és miért zárt be a kajálda???? éhes vagyok!!!!

vmistvan kukac hotmail.com írta...

az éhségemet leküzdendő, megettem a recepciós lányok sütijét. ez még nem lenne baj, mert ők adták, de timi azt mondta, rosszat fog álmodni...
ugyanis, nem haraptam a sütiből, hanem egyben, mint az óriáskígyó...

szerintetek ez rontja a hitelességemet, mint művész? mert sztem emberileg ciki... ;) de ez van. éhes vagyok, vadállat vagyok :D

vmistvan kukac hotmail.com írta...

egyébként hihetetlen pszichológiai alapokkal csalnak oda minket az előadásra: éhesek vagyunk...
coriolis már bizti ott van, én még ellenállok...
egy darabig :D

loislane írta...

ha éhes vagyok, én is vadállat vagyok, és úgy is vetem rá magam a zsákmányra. szerintem ez tök normális, sőt így élvezet az evés igazán!:))
a lista érdekes! azért ahogy végigolvastam az eddig elkészülteket, levontam néhány tanulságot.

Malvina írta...

Én egyszer komolyan és mélyen belegondoltam abba, hogy milyen lehet azzal a tudattalélni, hogy örökké tart. Mit mondjak, még vissszagondolni sem szeret arra az érzésre, ami elöntött. Hasonló érzés a klausztrofóbiához. Az élet szerintem csakis a halálhoz képest az, ami. :))

vmistvan kukac hotmail.com írta...

én így az első ezer évre kapásból tudnék olyan dolgokat találni, amivel elbabrálgatnék...
láttad az "idétlen időkig" c. filmet? :)

ha, végtelen ideig élnék, akkor nemcsak a lovaglást és a vitorlázást tanulnám meg, hanem a repülőgépvezetést, lovasíjászatot, búvárkodást, minden táncot, egy csomó főzési fortélyt, motoroznék, átkelnék egy csomó sivatagon, indiánoktól tanulnék ősi rítusokat az őserdőben, videófelvételeket csinálnék a delfinek életéről, városokat rajzolnék, és körbejárnám a Földközi tenger minden matrózkocsmáját és kikötőjét, növényeket ültetnék, és megtanulnám, megkülönböztetni az összes madarat, gombát, erdei bogyót, megismerni a szarvasok, vaddisznók csapásait, sok nyelvet megtanulnék, végigjárnám Oroszország rejtett kincseit, mezítláb bejárnám India szent helyeit, süttetném a hasam a napon egy távoli szigeten, és az emberi természeten, az isteni akaraton gondolkoznék, mesélnék csillogó szemű gyerekeknek a kalandjaimról, verseket és könyveket írnék, leső körben ez jutott eszembe...

Coriolis írta...

Legyen sok gyereked, akik majd ezt mind megvalósítják :-)

vmistvan kukac hotmail.com írta...

nem szeretném, ha a gyerekeimnek kéne a terveimet megvalósítani. elvileg én is ilyen gyerek lennék, nem jó ez a sors...

Coriolis írta...

Nem azt mondtam, hogy mindet, de azért beszállhatnak ők is :-P

Mishmesh,alias Dorka írta...

Nem akarok örökké élni. Meghalni sem akarok. nincs valami harmadik megoldás skacok?

Coriolis írta...

A kvantummechanikában létezik ilyesmi, ott az "állapotok szuperpozíciójaként" hívják. Azaz igen is meg nem is. :-P

Malvina írta...

Coriolis jól mondja! És ennek a hétköznapi fordítása, hogy ha vannak gyerekeid akkor meg is fogsz halni, meg nem is. Akinek pedig ez nem jönne össze, az még mindig telepíthet erdőt, nevelhet állatot és írhat könyveket.

Úgyhogy, csak nyugi! ::)))

vmistvan kukac hotmail.com írta...

kedves Dorka,
asszem már céloztam rá, de nagyon irígyellek a gyerkőcökért.. biztos vagyok benne, hogy mindegyikben van valami apró, meglepő kis gesztus, amiben magadra ismersz...
és beizzítom a szalagos magnómat, meglátjuk, mi lesz belőle...

vmistvan kukac hotmail.com írta...

tizennégy :D

Coriolis írta...

Was hábenzige tizennégy?

vmistvan kukac hotmail.com írta...

hát, hogy ne akadjon meg 13 nál :D