2008. április 4.

setGildorHomeUpgrade(int money, timeval freetime, object style)

Szóval megint vásároltam a lakásba dolgokat...

Hofstatter Bélának azt üzenem, hogy fűszernövényekkel vidítsa fel a lakását. Nekem bevált, most bővítettem a portfóliót. A fűszernövények valójában gazok, amiket elég az ablakba rakni, és időnként locsolni. Tépkedni nem szoktam őket, mert fájna a szívem, viszont olyanokat választottam, amiknek az illata is jó.

És most nevet is adtam nekik.

Major Anna (hö, ez triviális)
Mári Rozália (rozmaring)
Kakukk Katalin és Kakukk Fülöp (kakukkfű, egyefene, legyen az egyik pasi, hogy párban legynek)
Menta Boris (borsmenta)

Ja, és lefotóztam a hűtőm, mert végre tele van :D

De nem teszem fel a fotóm ide, mert ahhoz lusta vagyok ;)

20 vélemény érkezett:

Coriolis írta...

Hehe, ki mit nevez el :-)

Hofstatter írta...

Én e célra kaktuszokat és pozsgásokat
tartok. :)
Immár a megfelelő helyen, így nőnek
mint a bolondgomba.. :D

vmistvan kukac hotmail.com írta...

kaktuszt eszel? vagy agave-t tartasz? :D
rohadt magánakvaló dög mindegyik...

Hofstatter írta...

Lehet, de ha két hétig nem locsolja
meg őket senki, akkor sem következnek
be irreverzibilis folyamatok a honi
növényállományomban.. :D

vmistvan kukac hotmail.com írta...

ugyanmár!
biztos előbb is eszedbe jut... ismerősöm meg a kaktuszt is kinyírta: beesett a szekrény mögé, és 4 év múlva került elő...

vmistvan kukac hotmail.com írta...

haha, endgame-nek deluxe kivitelű a blogja :D

Coriolis írta...

Hofstätter, értem én honnan fúj a szél, fogadjunk, hogy páleszt főzöl a kaktuszokból...

vmistvan kukac hotmail.com írta...

coriolis:
nem vitás... agavepálinka... meg szerintem valami tudatmódosítós növényzetet is beszerzett :D
persze olyant, amit nem kell locsolni..

félelem és rettegés lichthofban... :D

Hofstatter írta...

sajnálnám őket bárminek is megfőzni,
a szívemhez nőttek 1,5 év alatt.

ja, és próbálj meg amerikai konyhás
nappaliban pálinkát főzni.. :D

vmistvan kukac hotmail.com írta...

nah, nekem is ezt kéne mondani... amerikai konyhás. gondolom a tiéd az is, az enyém viszont azt jelenti, hogy egy öböl a szoba legeldugottabb sarkában, tessék ott főzni. egyből nyitok két ablakot, hamár elszívót nem tudok rakni (nincs hova vezetni)

Hofstatter írta...

nélam kis bemélyedés (:D) a nappaliból; szerencsére elszívóval.
ablak csak a szobában.
egy rántott hagymakarika teljességgel esélytelen.. :)

vmistvan kukac hotmail.com írta...

hallod, a fritőzök elvileg leküzdik a zsírgőzt..

Coriolis írta...

Ezzel szemben a páleszfőzés majdnem szagtalan...

Coriolis írta...

Ezzel szemben a páleszfőzés majdnem szagtalan...

vmistvan kukac hotmail.com írta...

jajj, ne is mondd, mit hízelegtem egy csajnak, hogy odaadja a lepárlós üvegizét...
de nem adta.

strandpapucs írta...

Rendkívül kíváncsi leszek meddig bírják majd a fűszernövényeid. Én eddig akárhányszor vettem főzéshoz mind elszáradt mielőtt teljesen felhasználtam volna.

vmistvan kukac hotmail.com írta...

nekem van aranyos kis talpuk, és abban víz van. nőnek, mintha húznák őket, igaz, nem is cibálok le belőlük, mert sajnálom őket.
az illatukért tartom őket.

Judit írta...

Na figyi, teszkógazdaságos fűszernövény-palántákat azért át kell ültetni, minél hamarabb. Legyen már nekik normális méretű cserepük, földdel. Majd nézz meg egyet, amikor így belenyomják a tőzegbe, pici cserepét (műanyagfóliáját) szerteszana összenövik a gyökerek. OK, hogy áztatod a vízbe, de az egy idő után még a maradék tápanyagot is kilúgozza. És ebben az esetben épp megváltás lenne neki, ha felülről csipkednéd és nem hagynád langalétává termetesedni. Tudod, az az elv vezéreljen: felül ugyanakkora, mint alul. Nem tudod elképzelni, hogy fér annyi gyökér a cserepébe? Akkor átültetni, de izibe. Egybe is rakhatod őket. (Mondjuk szerintem rozmaring az egyik csúcs, az még kint is áttelel, szárazságtűrő is, levendula a haverja, van most egy csomó fehér virágúm + rózsaszín is a szokásos lila mellett, kaphatsz belőle, bazsalikomot mindenképp vegyél, az majd kicsit később lesz, de isteni csak úgy lecsipegetni vagy salátába, és persze citromfű meg menta teának. A koktélparadicsom sem igényel ennél sokkal többet. Aztán jövőre lehet zsálya, petrezselyem, kapor, és kínaikaja-kedvelőknek koriander).

Coriolis írta...

Aztán meg ha nagyon rosszul érzi magát a növényke, hozd el hozzám, beteszem a terráriumba azt a növények nagyon tudják komálni. Már persze csak akkor, ha a gyíkok nincsenek nagyon áskálódó kedvükben :-)

vmistvan kukac hotmail.com írta...

Major Annát már csipkedem, mert az sövénynek hiszi magát...