2008. április 8.

Tévedés azt hinni...

...hogy ez után az oroszlán füvet legel, a bárány és a farkas békében lakik együtt.

Bár csak egy kis olvasottságú blog krónikása vagyok, próbálom megosztani olvasóimmal a véleményem.

- Tévedés lenne azt hinni, hogy tegnap a Hollán Ernő utcában a zsidók győzték le a magyarokat.
Tomcat ezt fogja sugallni, mint ahogy már előtte próbálta belekeverni a Magyar Gárdát a saját akciójába. Tegnap egy provokátor és megtévesztett barátai álltak szemben egy sokszínű társasággal. Az ellentüntetők közül, sokakat hallottam arról, hogy ők magyar érzelmű magyarok, itthon vannak.

- Ha valaki üdvözöl egy terrorcselekményt (bármilyen kicsi is az, elég nekünk ez magyaroknak), nem mehet oda a helyszínre ártatlan bárányként. Bár nem hiszem, hogy Tomcat naív volt, de aki az lenne, annak is elmondanám, hogy több, egyértelmű jelzést adtak a flashmob résztvevői, hogy ők a piropatkányok mellett fognak demonstrálni.

- Semmiképpen nem nevezheti magát hazafinak az, aki boltot gyújt fel. Egészséges nemzeti öntudattal rendelkező magyarként kikérem magamnak, hogy bemocskolják a hazaszeretetet. Hogy folyamatosan rossz dologként véssék be a köztudatba az árpádsávos zászlót. Nem hazafi az, aki a "piaci rést" felfedezve, benyomul a jobboldalra, belerángat másokat saját személyes érvényesülése érdekében (ez a Magyar Gárdára utalás külön bosszant Tomcat-nél), és mégis túlreagálva hisztizik, amikor valaki megvádolja őt azzal, hogy ügynök.

- Bár hallottam más történetet a "Magyar Lányról", mégis az a véleményem, hogy amíg be nem bizonyosodik, hogy köze volt a gyújtogatáshoz, megilleti az ártatlanság védelme. Személyes véleményem az, hogy nagyon hülyének kell lenni ahhoz, hogy valaki a saját vackába piszkítson, ezt a lányka sem akarhatta, hogy félelemteli légkörben kelljen léteznie.

- Nagyon sok a megtévesztett ember, addig kellene elkezdeni a Bombagyár környezetébe vont fiatalokkal a párbeszédet, amíg tart a pillanatnyi rácsodálkozásuk a helyzetre, a hétfői akciójuk sikertelensége nyomán. Már kezdődik az újrafanatizálódás...

- Akik nem értik az ellentüntetőket, azok nem értik, hogy a tüntetők nem a Fidesszel álltak szemben, hanem jelentős részt olyanokkal, akik éppen hazaérkeztek, és kinnmaradtak az utcán, hogy a jelenlétükkel tüntessenek az erőszak ellen. Hogy nem ők voltak a "magyarok", mert nem sajátíthatja ki 30 ember a magyarságtudatot.


És a legfontosabb:
Örülök, hogy így alakult. Egy verekedés nem lett volna méltó a pillanathoz, erőszakkal nehéz a békességet védeni.

16 vélemény érkezett:

Coriolis írta...

Vajon az ilyen események mennyire rombolják a magyarságtudatot? Mennyi szégyenérzetet okoz egy normális magyarnak?

vmistvan kukac hotmail.com írta...

sajnos itt nem volt választás... tomcat gyakorlatilag abban a hitben volt, hogy bármit megtehet

(milliók állnak mögöttem - a. hitler)

hát, nem. vagyok annyira magyar, mint tomcat barátunk, nemesi származás, és nem krisna tudatú vagyok, hanem katolikus, satöbbi... úgyhogy ne gondolja azt, hogy harmincadmagával ő a magyarság krémje...

Coriolis írta...

Krisnás náci? Nem szenved egy kicsit fogalomzavarban?

vmistvan kukac hotmail.com írta...

ő nem náci. azt mindig kikéri magának...
érdekes egy figura...
de jelenleg már inkább bosszantó.

Coriolis írta...

De nem is krisnás :-)

refuse/resist írta...

Szegény Tomcat, eléggé becsavarodott.
Én megpróbáltam a bombagyáron a párbeszédet, volt, aki vevő is volt rá.
De nem nagyon fogtam vissza magam, így ki is dobtak végleg.

A másik oldalról se jó szerintem a túlzott harciasság, az pl., amit Shadai csinál.
Az izmozás és a patkányozás, nácizás. Pl. még a nem igazán mérsékelt Tóta W. is elég megértő posztot írt erről a kérdésről (mondjuk, van, aki megsértődhet tőle...)

Tényleg, Gildor, Te jobban ismered:
Szerinted hogy egyezteti össze a krisnásságot az erőszakkal?

vmistvan kukac hotmail.com írta...

coriolis, légyszi ne cikizd így tomcat-et, mert nem jó vért szül...

Coriolis írta...

Habeas rectum... Levegyem?

vmistvan kukac hotmail.com írta...

mindkettőt töröltem.

sajna az én bejegyzésem is félreérthető volt, így azt is.

Névtelen írta...

Lófaszt a zsidók valagába, nem ti szabjátok meg nekün k mit tehetünk meg a saját hazánkban és mit nem

Névtelen írta...

Lófaszt a zsidók valagába, nem ti szabjátok meg nekün k mit tehetünk meg a saját hazánkban és mit nem

Névtelen írta...

Lófaszt a zsidók valagába, nem ti szabjátok meg nekün k mit tehetünk meg a saját hazánkban és mit nem

Névtelen írta...

Lófaszt a zsidók valagába, nem ti szabjátok meg nekün k mit tehetünk meg a saját hazánkban és mit nem

Névtelen írta...

Lófaszt a zsidók valagába, nem ti szabjátok meg nekün k mit tehetünk meg a saját hazánkban és mit nem

Névtelen írta...

Lófaszt a zsidók valagába, nem ti szabjátok meg nekün k mit tehetünk meg a saját hazánkban és mit nem

vmistvan kukac hotmail.com írta...

köszi..

nekem inkább nedves puncit kívánj, mert én nem vagyok zsidó! :D