2008. december 29.

Boldogtalan Karácsonyt!

Gondolom boldogat kívánnak elegen, most itt van egy kis agyalnivaló a klímaváltozásról. Tudom, morbid, de az ünnepek között van idő megállni, és elgondolkodni. Ugyanis, aki gondolkodik, és tervez, nagyobb eséllyel jön ki jól a változásokból, mint aki a neki szánt programot böfizi vissza.

Gondolkodj!

4 vélemény érkezett:

Hofstatter írta...

Jó cikk, neki is kezdtem Malthus
fent említett írásának.
http://www.econlib.org/library/Malthus/malPop.html

majd ferenc beépíti a
következő programjába,
míg viktor szövetséget köt a
környezetvédőkkel.. :D

Malvina írta...

"Boldog új évet kivánok,
Mindenki tovább bírja
E rettenetet,
E szamárságot,
Mint szegény, mint bírom én, én,
Gyönyörködve,
Óh, én szegény
Lelki kémény.
Boldog új évet kivánok. "

/Ady E./

vmistvan kukac hotmail.com írta...

Hofstatter:
Basszus, tök jó a meglátásod, tényleg így működnek. Lassan már tök érthetetlen lesz, mit-miért, de legalább tele lesznek gesztussal...

Malvi:
Kösz, hogy nem sms-ben terjedő csasztuskát, hanem valódi verset raktál ide. Ebből a szempontből tőled hallottam az első gratulációt, köszönöm! :)

Malvina írta...

Szívesen! ::)) Legalább mi versimádók tartsunk össze! ::)