2008. december 21.

Gildor European Tour :D

Na, ha ez túlzás is, de azért széphazánkban emberes kis kanyart levágtam. Ma reggel Sukoróról, a kisházamból startoltam, aztán lefélszeleztem Dörgicséig, élvezve a hosszú esős napok után a ragyogó napsütést, és az erős széltől smaradzöldre korbácsolt Balatont. (Gyerekkorom óta nem voltam télen ott, már el is felejtettem ezt a színét) Gép Gizella a GPSanyós úgyis rámszólt, ha gyorsabban mentem, így maradt időm csodálni Almádit, Füredet, és a Tihanyra vezető aranyhidat, majd végül az Akali fölötti Dörgicse tündéri fehér parasztházait. A szél a dombok közt már megszelídült.
Azután kiszálltam a navigációban Kutyabányának elnevezett pontnál. Ismerőseim megfogták a nagy komondorokat:
- Ugrálni fognak!
- Jó - vettem tudomásul.
Erre Vihar és Felhő (papa, mama) összenyalta a kezem, mivel már kicsit lehiggadtak, de a nem sokkal korábban érkezett gazdáiknak úgy örültek, hogy végig lelkesen szökelltek körülöttünk. Kicsiben, dundiban, és selymesben pedig hét apróság is ott pattogott, ahogy a nagyok. Bár ők nem foglalkoztak annyira az emberekkel, inkább egymás kergették, harapták, morogták. Egy kis kutyalány filozófus arccal távolabbról szemlézte a többieket. Majd kaptak csirkefarhátat, kicsi, nagy, de az egyik kis méregzsák el is hajtotta a tesóját... Szüleik nem vették el a kicsiktől, bár előbb végeztek. Még igazából az evéstől sem váltak a nagyok ingerlékennyé.
Gyakorlatilag egy kutyatappancs került a nadrágomra, meg az öregek állandó dörgölődzése miatt, tiszta szőr lett a gatyóm.

Szóval láttam a jövendőbelimet, de mivel mindegyik egy fehér gombolyag, ezért még nem választottam, mert úgysem tudok különbséget tenni. Kis vasgyúró mindegyik, kicsattannak az egészségtől, és hancúroznak folyamatosan.

Következő koordináta Oroszlány volt. Menetben megcsodáltam, hogy milyen szép Majkon a tó, de azt, hogy pont oda megyünk vissza, a remetelakokat megnézni, és a tóparton egyet sétálni, azt nem gondoltam volna :) Menjetek ti is, van egy szuper kis étterem is, struccot ettem, de lett volna minden más egzotikus kaja is :)

Itt persze még írnék valamit, de megkértek rá, hogy ne pletyózzak :D Így csak azt mondom, hogy Bryan Adams számai, ha nem figyel oda az ember, nem is olyan zavaróan nyálasak :D

Viszont a tündérmackókról hamarosan teszek fel képeket :D

0 vélemény érkezett: