2008. december 28.

Kamilla újból

Tegnap este Apu leltározta az őzet, sikerült megitatnia, és mondta, hogy ennie is kellett, mert potyogtatott. Erre én tök büszke voltam Faterra, hogy igazi Vinettú, hogy meg tudja különböztetni az őzbogyót a kecskedrazsétól, de aztán kiderült, hogy az állat Just-in-time ürítési projektet bonyolított le, azaz, a táplákozását úgy demonstrálta, hogy a nemzetközi közönség előtt (két német ismerős jelent meg) kaksizott.

***
Itt ülök a szobámban. Ma sem semmi távot autóztam le... Még mindig magamon érzem az ő illatát

10 vélemény érkezett:

Mishmesh,alias Dorka írta...

:-)

vmistvan kukac hotmail.com írta...

látom, te érted :)
a három pont után természetesen nem kamilláról beszélek :D

Malvina írta...

Akkor kérem, itt hibádzik még egy női név! ::)))

vmistvan kukac hotmail.com írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
vmistvan kukac hotmail.com írta...

töröltem, bocs.
malvi, írok majd levelet, de mégsem ide való.

majdnem megszegtem egy szabályt... de a privát, az nem publikus.
nem akarok utólagos beleegyezést...

tita írta...

Békés, boldog, reményteli, szeretetben gazdag Új Évet kívánok! Sok kalandot, de azért pihenést is!:)

vmistvan kukac hotmail.com írta...

kedves tita!
viszontkívánom :)

Molnárgörény írta...

Külön posztot ér az őzszar
Puska tusán ott a csőfar
Őz oldalán hajszálkereszt
Vadász belé golyót ereszt.

Így lesz Bambi őzpörköltté
Janó kérdi: Őzet lőttéé'?
Vadász mondja: "Csinos suta
Erdő szélén állt a buta."

Paprikás a gázon rotyog
Őzhúsdarab abba potyog
Csodás illat száll belőle
Ne irigyeld étkét tőle!

Molnárgörény írta...

Mert én egy cinikus genyó vagyok:-)

Amúgy meg boldog új évet mindenkinek.

Malvina írta...

Neked is Molnárgörény! Csak ne az erdőkben!

Bambi