2008. december 29.

Mégkisebbőz :)

Katycától kaptam az alábbi fotót. (Látogassátok szorgosan az oldalát, folyamatosan rakja fel az újabb lovas képeket!) Az őzike persze a végén megszökött. Viszont, ha érzik rajta az emberszagot a társai, többé nem fogadják be. Ami érthető, én sem szeretem azt az embert, aki büdös, mint állat :D


4 vélemény érkezett:

Malvina írta...

De én valahol azt olvastam, hogy azért egy-két heti nomád kóborlás után azért az emberszag is megadja magát! Tehát azért nem jut végpusztulásra az efféle szerzet sem. Legalább is nagyon remélem! :::))))

Mishmesh,alias Dorka írta...

Mitől ilyen a szeme?
Jujj.. Vagy ez csak a vaku miatt?

vmistvan kukac hotmail.com írta...

attól, hogy beletojt az élien.

soha, de soha ne álljatok meg, ha cegléd környékén őzet láttok!!!!

Mishmesh,alias Dorka írta...

Bármit látok nem állok meg, az tuti.
Nem hiányzik egy esetleges szembetojás...