2009. január 15.

Ajánló

Egoszörfölgettem éppen, amikor észrevettem egy érdekes beérkezett találatot. Visszakerestem, és így vettem észre, hogy Tita blogján ott vagyok az ajánlott blogok között. Most én is kiemelten ajánlom őt nektek, érdekes az utolsó bejegyzése...

És, ha tartalmas olvasmányra vágytok, akkor ne hanyagoljátok el a többi blogot sem.

Persze vigyázzatok, ne legyetek annyira blogfüggők, mint én :)

* * *

Hoppá, Dorka felvilágosított, hogy Tita valójában Sri...

7 vélemény érkezett:

Mishmesh,alias Dorka írta...

István, már réges rég ott vagy, Tita rég olvas téged:) meg te is őt, tudod, a régi, pillanatok-blog.. oldalt cseréld le a linket. A sríset.
Nálam is a régi link volt, az újat gondoltam később teszem fel, hárha időközben visszacserélődik sríssé, azt jobban megszoktam mint a Titát..

,Off. CSILIS! Tibi csokit ettél már? Ma megkóstoltam, csíp mint a háborodás, és isteni!

Mishmesh,alias Dorka írta...

Megtaláltam, a tudodmit, amit kerestem, és nagyon tetszik!!!!!!

vmistvan kukac hotmail.com írta...

ez a tudodmit ez kb úgy hangzott, mintha voldemort micsodájára akadt... találtál volna. az eredeti szó kifejezetten tiszteletlen egy 3gyerekes édesanyával szemben :D

de aztán leesett :) asszem értem.

Mishmesh,alias Dorka írta...

Nem akadtam voldemort micsodájára:) de majdnem!!!:) Molnárgörény szaktársnál:D

Mishmesh,alias Dorka írta...

Dili!!!:D

tita írta...

Köszönöm, köszönöm:) Gildor, onnan oldalról vedd le nyugodtan a Pillanatokat, az a blog már nem létezik. Tita nicknél maradtam, hiúságból. Mert ezen a néven írtam a konzinak, így ha a blog.hu-s blogokban valaki a nickemre klikkel, láthatja a 12 posztot. Szeretem azokat az írásaimat, majd beviszem őket a Mesékbe is. Az ember lánya ne tagadja meg a múltját:)

Molnárgörény írta...

Igen, már korábban is volt ő Tita, de azért soha nem lehet tudni nála, hogy mikor lesz megint Srí esetleg...