2009. január 22.

Csüt

Basszus, ilyen nem volt még!
A tudatalattim óvást nyújtott be a terveimmel szemben. Éjjel álmomban olyan pontosan megálmodtam egy jövőbeli dolgot, hogy felriadtam, és baromi szarul éreztem magam. Mert a tudatom azt mondta, hogy van valami, amit akkor is végig kell csinálnom, ha eleve bukó, eleve tudom, hogy nagy eséllyel kínos, és valamilyen szinten belepusztulok. A tudatalatti viszont ritka tisztán megmondta: meg ne próbáld. És még emlékszem is a dologra... No, én nem álmodok tudatosan...

Ma pedig a munkába érve Commander Coriolis Volvója mellé parkoltam le :) (CMD a rendszáma :) )

2 vélemény érkezett:

Mishmesh,alias Dorka írta...

Akkor most hallgatni fogsz a tudatalattidra, vagy bemutatsz neki?:)

vmistvan kukac hotmail.com írta...

Kedves Dorka!
Nem tudom. Annyira intenzíven szar volt az élmény (és döbbenetesen realista), hogy egyelőre meghunyászkodok a tudatalattim előtt.
Azt remélem, hogy addig találok más kiutat...