2009. január 29.

Intermezzo

Bocs, de egy kicsit nem írom tovább, töltődök.


Addig...

A szerelem olyan mintha bepisilnél: Mindenki látja rajtad, de csak te érzed a melegséget (Gyopár)


Gyorsan olvassátok el a jobb oldali sáv alján levő verset, mert rajtam már semmi sem látszik. Elmúlt, vége :D

5 vélemény érkezett:

Mishmesh,alias Dorka írta...

:DD
Ezt már halottam valahol, de nagyon nagyon jó:)

Mishmesh,alias Dorka írta...

Elolvastam, és konstatáltam,szerelmes verset is csak szerelmesen jó olvasni,hogy érezze az ember azt a szevedően jóleső melegséget:) különben előlép a fentebb taglalt, pisis hasonlat:)

Mishmesh,alias Dorka írta...

Te is röhögtél a halálarcos Ady-veresemen:D

vmistvan kukac hotmail.com írta...

igen, ezért mondtam, hogy törölni fogom, most olvassátok el...

Mishmesh,alias Dorka írta...

elmentettem.