2009. január 27.

Kívánság

Kyrie - Mr. Mister



Mosolyogj, és légy szabad! Ezt kívánom neked!

Nekem is: elég volt a trutymóból... én ennél többet tudok... megvonom a vállam, és tovább megyek!

* * *

Érdekes, hogy van, aki kényszeresen bizonygatja, hogy ő milyen jó... És odabenn a nagy üresség. És akkor a legjobb embereknél pedig azzal szembesülök, hogy folyamatosan önértékelési válságuk van.

Jó vagy, merj jó lenni!

(Kis mellékszál: még nem beszélgettem V.-vel, csak a videóját láttam, amiben azt mondta: Sosem vágytam arra, hogy híres legyek, már kiskorom óta egy átlagos életet szeretnék élni... Hoppá! - mondom, ezekszerint alapból nem átlagos. Már érdekel... Szóval, aki kutyaközönséges, az meg szeretné mutatni, hogy ő mekkora egyéniség, aki pedig egy szikrázóan változatos személyiség, az igyekszik álcázni a természetét - tehát ne tévesszen meg a sok vicsorgó ember, ők nem jobbak, csak erőlködnek. Te jó vagy!)

Merj jó lenni! Kezdésnek engedd, hogy átjárjon a fenti zene öröme! :)

0 vélemény érkezett: