2009. január 19.

Állapot

Nem megyek németekhez a héten, viszont:

Bekerült az új ajtóm, vakolják a kéményt (ez azt jelenti, hogy 1 hét múlva elvileg lehet központifűtés), a héten berakják a korszerűbb ablakot a hálószobába, és elvileg hozzákezdenek a szigetelő vakolat felrakásához is.

Ezek azért fontosak, mert Morgót már szeretném oda költöztetni, de addig ezt nem tehetem meg, amíg én nem vagyok ott...

Az új ajtó meg azért, mert egyre furább rajzfilmfigurákat fedezek fel kóvályogni a környéken (a trabantos forradalmár a kedvencem), és így már a nyers erő kevés a házikó feltöréséhez. Korábban ugyanis két alap zár, és két ajtó védte a bejáratot, amit én, egy fejszével 5 perc alatt küzdöttem volna le. Az új ajtó acélból van, és sok ponton záródik, a téglába van belerögzítve, stabilan. Aki nem tud befolyni az apró fürdőszobaablakon, az mostantól nem tud egykönnyen bejönni a házba.

Tehát mostmár értékesebb dolgokat is tudok tárolni a házamban.

Kezdődhet a költözés :D

0 vélemény érkezett: