2009. január 12.

Morgó

No, megvan a komondorpalánta. Kicsit nagyobb 8 hetesen, mint három arasz.. Most tök úgy néz ki, mint egy westie, igaz a lábai sokkal vastagabbak. Szóval enyhén hullámos, selymes fehér szőre, két kíváncsi gombszeme, a bunda alatt egyelőre csontkollekció teste van. Állítólag a legnagyobb rumlist kaptam meg...

Elmondhatatlan, hogy milyen érzés volt Apu lábához rakni a kiskutyát, aki a fejét a két ülés közötti elválasztóra fektetve lesett engem, ahogy vezetek.

Aztán megérkezett. Hányni már nem tudott többet, csak állt boldogtalanul, nem sokkal kevésbé ágrólszakadtan, mint az őz. Dorkakutya szívesen megszaggatta volna, pár kiosztott nyakleves miatt napolta csak el a témát (ráfarag, mert addigra nagyobb lesz nála a kölyök). Bundi inkább érdeklődve szaglászta, pedig a könyv szerint ő a vérszomjas kuvasz...
A kazánházba került, ott van a legmelegebb, bár nem éreztem rajta, hogy fázott volna, inkább csak kimerült. Lementem hozzá, és leültem törökülésbe egy párnára. Morgó csak állt ágrólszakadtan. Magam elé rendeztem, mondtam a nevét, és simogattam. Így is kellett fél óra, amíg feloldótott. Akkor elkezdett körbeszaglászni, meg nézelődni. Szívettépő volt, ahogy felnézett rám a kis gombeszemeivel, meg néha csóválgatta a farkát is...

Pedig irtózatos volt a változás:
Nyolc hét egy hegyoldalon kilométerekre minden lakott területtől.
Ma pedig:
Berakták egy dobozos, zárt autóba, és két órát utazott. Mindent kirakott magából, végül a szülei helyett két ismeretlen kutya fogadta, két ismeretlen ember társaságában. A kiskomondor ehhez képest egész jól összeszedte magát.

Kedden kutyaestet tartok, akkor jön az újabb beszámoló - képekkel (nem, nincs nálam az eb, Apunál jó kutyaoviban lesz, én meg igyekszem pár héten belül a házamba költözni)

2 vélemény érkezett:

Anikó írta...

Gratulálok az újdonsült komondorgazdának! :)
A kicsi meg pár napon belül megtalálja a helyét és terrorizálja a többi kutyát!
A kuvasz pedig egyáltalán nem vérszomjas, nekünk volt 3. :)
Kíváncsian várom a képeket, biztosan helyes a fiatalúr!

vmistvan kukac hotmail.com írta...

ok :)