2009. január 18.

Második versszak...

Nos, voltam lovagolni, szőrén... Valakit fel is hívtam első örömömben, hogy nem gyilkolt le a ló (be van tanítva egy mozdulatra, hogy feküdjön le!) de most veletek is megosztom az örömöm... Egészen más érzés szőrén... Azt hiszem már értem miért mondota Ági a lovardában Zsófiról:
- Abban a testhezálló naciban, szőrén ülni a Virradaton, felér egy szexuális zaklatással...

(Molnárgörény kedvéért leírom a helyzetet: éjfekete ló, fekete ruhában karcsú fiatal lány, hosszú, szőke hajjal - tehát az epés megjegyzésnek volt egy kis holdudvara :D )

Szóval nagyon lehet érezni a lovat, és nagyon nincs egyensúly. Ennek ellenére csak majdnem estem le... Elmondhatatlan klassz volt, szeretnék még menni...

A népdal második része:

Este, este,
sejj este akar lenni.
Ez a kislány
Haza akar menni.

Haza menne,
De nincs kísérője.
(Galambom)
Elkísérem,
Leszek én a szeretője.

9 vélemény érkezett:

manka írta...

pedig valaki már előtte is megmondta, hogy nem lesz gond - sőt, este is célzott a pozitív gondolkodás jótékony hatásaira... ;)

vmistvan kukac hotmail.com írta...

háát, hiába bocipaci, meg olyan szelíd, hogy majdnem döglött, azért új volt a dolog nekem :)

a legjobb az ügetés :D a vágtát pedig rohadtmód nem támogattam volna :)

szerencsére a lov sem. attól van izomlázam, hogy a szokásos 20 perces mérkőzés helyett, úgy 40 percig tartott az összeszokás.

viszont a lóra felpattanás tök hamar ment, nem égtem be a többiek előtt...

szóval nem is annyira a lóval volt gond, bár Foltos lusta dög - ebben sem különbözik tőlem - hanem a két ló között volt a különbség. Kesely vágtázni akart.

ja, Foltos elég okos paci, mertha pattogtam a hátán, nem kirohant alólam, hanem visszaváltott lépésbe (ezzel többször megkímélt az ügetésből levetődés gyakorlattól)

és elég határozottan lehetett érzékelni, hogy szerinte hol nem csúszott a talaj, de nem mindenáron ment a saját feje után.

na, írok majd bejegyzést, csak annyi élmény ért, hogy előbb még ülepednie kell...

Mishmesh,alias Dorka írta...

Tik bátorok, kik nem féltek a lóktul..
pedig harapnak ott elöl szájrészt..

vmistvan kukac hotmail.com írta...

szerintem manka is fél, én meg egész-en parázok a lovtól

Manka írta...

manka nem fél a lovaktól. ugyanis ha félne, akkor nem azt mondta volna este is, reggel is, hogy ne aggódj, nem lesz semmi gond, hanem azt, hogy ne menj el. :)

vmistvan kukac hotmail.com írta...

hűdejó neked!
akkor legközelebb gyere te is...
(ha felenged a fagy)

Anikó írta...

Irígy vagyok ... :)
Ha teheted nyáron próbáld ki a folyón fürdetést. Nagy élmény. :) Ha ez tetszett, az is fog. :)

vmistvan kukac hotmail.com írta...

ööö, a folyón fürdetésről vendéglátóm küldött bikinis képeket... de azokat molnárgörény szívére való tekintettel nem rakom ki

Kata írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.