2009. január 27.

Nem kéne itt megírnom...

de úgysem olvas :) Ha meg mégis, örülhet :D

Zs.-t azért bizonyos szempontból visszasírom. Az, hogy esténként tornára járt parti helyett, azt eredményezte, hogy piszok jó karban volt. Kb, mint egy 22 éves... (az illata, az érintése) báár, félek tőle, hogy több 22 éves irigyelné. Tudom ciki, de nekem nem is annyira a szép arc számít, hanem a jó alak. Zs. pedig igencsak karcsú és formás volt, ezzel már az első találkozáson is húzott... Mondjuk neki helyes arca is volt. De hiába, ha két ember üti egymást :(

2 vélemény érkezett:

Mishmesh,alias Dorka írta...

Bárcsak véletlenül jól idetalálna...
És jól elolvasná... Olvastam a többi fentebbi posztot is:-)

DE még mindig csúszok mászok. Bár ülve már jó.. ha nem mozgok, és szolidan lélegzem.

vmistvan kukac hotmail.com írta...

jajj, dorekom :(
én most nyeltem le két aszpirint, mert lerobban a fejem...

phú, valamit úgy megírnék, de ott ugyancsak lehet, hogy az érintett elolvassa ezt :D

jujj! mekkora egy idióta vagyok :D de tök jó ez így :D