2009. január 29.

Rendkívüli blogbejegyzés...

Unokaöcsém most kapott meg egy lánytól réges-régi képeket...

2007 nyarán járunk. Dresta és Gildor az élet császárai. Ha van szél, már vitorláznak is :D



ezek a képek úgy készültek, hogy előző este a borfesztiválon unokaöcsém a legnagyobb természetességgel odahívta a képen látható két gyógytornász lányt...

az alábbi képen naplemente van, épp összeállunk a vitorlázás előtt egy csoporképre (így legalább lehet azonosítani, aki a balatonba veszik)

lehet, hogy bejött a lány, de akkoris kőkemény kapitány vagyok!

de unokaöcsém sem lekvár!


aztán, a dátumok alapján tudom, hogy 3 nap múlva megismertem ....-t, és akkor minden egyéb másodlagos lett :D

(a dolog pikantériája, hogy ....-t, és a képen velem látható lányt is ugyanúgy hívták, így nehéz volt unokaöcsémnek kideríteni, kiről beszélek épp...)

5 vélemény érkezett:

vmistvan kukac hotmail.com írta...

dekurvajó nyár volt. idén ez lesz, minden nap. csak a velencei tavon.

és saját kattal :D

Mishmesh,alias Dorka írta...

És pofátlanul szavadon foglak,és megyünkmi is! És pecázni is fogunk,(addig tartod unalmasnak,míg be nem vágsz az első halucinak:)

Ez a poszt egy élmény volt:))

vmistvan kukac hotmail.com írta...

ja, mert tele volt derűvel :)

Molnárgörény írta...

Nekem a másik lány jobban tetszik, a világosabb hajú. A vékonykákat szeretem. Na őt kérem:-)

Miért, horgászni akartok? Arra hívjatok igazi profit is, mondjuk engem...

vmistvan kukac hotmail.com írta...

Hümm, mégiscsak lánykereskedéssel kéne foglalkoznom :D