2009. január 30.

Zopatnak

felhívott egy csaj, de angolul :) És nem is tud németül... Nos, az én angolom :D De szerencsére őt tök jól értettem, ezért inkább hagytam kibontakozni :D

Ja, meg a német kollegám is felhívott ez után... Gyanús is volt, hogy zavarjuk egymást, mert egyszercsak eltűntek a fájlok, amikkel dolgoztam :)

Szóval nemzetközi hírű munkavállaló vagyok :)

Na, újra hívott a nő, és bevallottam, hogy magyar vagyok, egyben megérdeklődtem, hogy ő honnan való.. nos, ő Kanadai, de iráni származású :) És a levélből kiderült, hogy tök szép neve van :D

4 vélemény érkezett:

Mishmesh,alias Dorka írta...

Mi a neve? lécci lécci .Olyan szépek a perzsa nevek.

Mishmesh,alias Dorka írta...

Határidős melóba kettőnknek is beletört a foga,hagytuk a francba, "majd holnap hajnalban kelünk és megcsináljuk" csatakiáltással..

Bokáig állok az elrontottan kinyomtatott izékben:)De legalább már tudjuk,ki a hülye:) Egymást hülyéztük le,aztán megállapodtunk egy harmadik személyben inkább:) MÁK-os ügyintéző..

Mishmesh,alias Dorka írta...

Ő legalább nem tud visszaszólni mer' nincs itt:)

Molnárgörény írta...

Ha a fényképen látható cica az, akkor nem csak a neve szép... Meg hát!