2009. február 2.

Boldog születésnapot...

...Klára!

Azt kívánom, bárcsak több időtök lenne egymásra a férjeddel, azaz neki kevesebb köze lenne a mi életünkhöz.

(Fogjunk fel gyomorforgató dolgokat optimistán - című rovatunkat hallottál. Ugyanitt OVi is megtalálható...)

2 vélemény érkezett:

Mishmesh,alias Dorka írta...

Nem tudok mit hozzáfűzni.. de a Klára galambszürke, meg fekete kis dior kiskosztümjét elfogadnám.. A világoskék nem tetszik.

vmistvan kukac hotmail.com írta...

aham...

elküldtem annak a lánynak, aki korábban itt a blogomban szerepelt, hogy utcán ismertem meg (tudod! neked a nevét is mondtam - akinek írtam a szonettet), az éjjeli versemet - kiemelve, hogy csak azért küldöm mert szereti a verseket. reagált, de nem mondta, hogy jó... tényleg annyira szar? nekem tetszik :D és legalább kiírtam magamból...