2009. február 26.

Ehhem

bocsi lányok, nem szoktam ilyent berakni, de ez annyira durván jó, hogy kivételesen ideteszem :)


6 vélemény érkezett:

Mishmesh,alias Dorka írta...

Az ipszilonozgatva parkolni szándékozó hölgy.... Azt hiszem én is lehetnék:-((((m

vmistvan kukac hotmail.com írta...

és te is hisztizve szállsz ki a kocsiból, hogy a mögötted lévő pasi oldja meg a helyzetet? :)

a medencébe álló kocsin viszont nem értem mi a poént :)

Mishmesh,alias Dorka írta...

Nem:)
de már olyan volt:) igaz, egész friss jogsival, hogy bepánikoltam, leálltam, túl keskenynek ítélve egy egyirányú utcát ahhoz, hogy továbbhajtsak az oldalt álló kocsisor mellett. (volt amelyik ki is lógott) ..mikor már dudálás is volt a mögöttem felhalmozódott kocsisorban,először majdnem bőgtem, aztán inkább kiszálltam, és élénken gesztikulálva ajánlgattam, hogy menjen itt végig, aki mer.. (kiszállt egy NŐ a kocsijából, és megnyugtatott, hogy fél méter marad még mellettem, éscsak lassan,egyensen.. de nem mertem. beült, és megcsinálta nekem... Gyalog kelett visszafutnia a saját kocsijához, a mögötte állók meg megtapsolték. Végülis jó hangulatban telt az egész, nm lincseltek meg:) és ez jó:))

vmistvan kukac hotmail.com írta...

hú...

én meg olyant láttam, hogy egy nő tökéletes íven kezdte a tolatva párhuzamos parkolást, aztán meglátott, és jól elrontotta...

szóval nem ilyen tiszta a helyzet, mint a vidijón...

Anikó írta...

Hehe ... tegnap este eszembe jutott egy hasonló video. Muszáj volt az egyetlen szabad parkolóhelyre beszuszakolni az autómat. Másodjára sikerült! :)

Molnárgörény írta...

A videó kurvanagy. Erősíti azon megállapításomat, hogy
"Nőkről vagy jót, TEHÁT semmit!"