2009. február 27.

Gildorkirály :)

Odamentem az ablakhoz, kezemben egy üveg paradicsomlével, és kinéztem a kocsimra. A házamból. Király nem? :D

2 vélemény érkezett:

Anikó írta...

Ismerős az érzés. Amikor beköltöztem az első saját lakásomba, ugyanezt éreztem. :)

vmistvan kukac hotmail.com írta...

most mérsékelten érzem ezt, de legalább meleg van.

ugyanis elkezdtem szétpakolni, és rájöttem, hogy a sok szirszarom miatt komolyan el kell gondolkoznom a sorrendiségen:

mit hagyhatok egy szobában, amíg takarítok, aztán miket viszek át abba a szobába, aztán ugyanez egy másikkal.

közben persze még van felújítás is, és az koszt is csinál, meg menekülni kell előle - vagy az élére állni, attól függ, hogy értek-e hozzá.

a kőműveseket várom már egy jó ideje... kéne, hogy jöjjenek.

fel van állványozva a házam hátulja, vakolat is fenn van, csak lefesteni nem akarják... úgy három hete...