2009. február 2.

A kuvasztartás veszélyei

Tegnap átvizsgáltam a házam hűtőjét, és a benne lévő szeletelt kenyeret leszállítottam Apu kutyáinak. Egyre nem számítottam, hogy Bundi a nyomorult száraz kenyérre is rárabol...

Kb 4-5 centit bekapott a kezemből is. Hirtelen alig tudtam megszólalni:

- ... Bundi, b****meg, LASSAN! - mondtam ki a vezényszót, kissé elkésve.

Dorka már elegánsan vette ki, a végénél megcsippentve a fogával, a kezemből, mondjuk tudom, hogy csak azért kellett neki, mert az neki is jár. Elvből. Nem igazán eszi a kenyeret. De azért ellopta Morgó kenyerét, miután annak gyorsan kifordult a szájából.

A második szeletet, már vezényszó után, egy kissé parázva adtam oda Bundiak, de akkor óvatosabb volt. Elsőre azért baromi nagyot koppant a foga az ujjaimon. Szerencse, hogy a kenyér megszerzése volt csak a célja, nem akart roppanósvirsliként egypár ujjat is hozzászakítani. Apu kuvaszai szereltek már szét emberméretű, az első kertbe áttévedt malacot.

2 vélemény érkezett:

Mishmesh,alias Dorka írta...

Kicsit tartok a kuvaszoktól.. Állítólag öregkorukra sokuk meghülyül (jó, lehet hogy én is meg fogok)... Egy tanyán az addig tök kezesbárány kuvasza szédszedte a gazdáját.. (idős néni volt, pont az ő védelmére tartották a kutyákat, aztán nem tudni mi történt, állítólag bekattant a kutya..

vmistvan kukac hotmail.com írta...

hát, nekem is viszapofázik... egészen addig jár a szája, amíg a feleakkora dorka meg nem szaggatja. akkor behúzza fülét-farkát.