2009. február 18.

Megfejtés

Kezdjük onnan, hogy eMagyarország nagy részét megszállták az eRománok. Az Indexből értesültem róla, hogy Quicksilver, eMagyarország elnökasszonya segítséget kér a magyar netes társadalomtól, az ország visszafoglalásához. A hatás frenetikus volt, a magyar lakosság megháromszorozódott, a románok félnek tőlünk. (Még nem tudjuk megütni őket, deha felnő az index generáció...)

Mivel a borzasztó mennyiségű, igazából igen gyenge képességekkel rendelkező újonc nem tud gazdaságosan termelni, az első napok után egy állást vállaltam egy indonéziai illetőség magyar tulajdonú vállalatnál. Így itt jobb fizetést is kapok, és odahaza egy másik újonc mehet az állásomba (ami keveset fizet, de még így is államilag kell támogatni a vállalatot, hogy működjön).

Hogy kiérkeztem, persze elkezdem helyben tájékozódni. És a fórumokon mindenhol ez a hozzászólás:

Pertamaxx!

vagy

Pertamaxxxx XD XD !!!!


és így tovább.

Nos, a mókás indonéz játékosok művelik ezt, néha mohóságukban egy másik fórumba is beleírva:

Ezt jelenti: Elsőőő!

A két x a végén meg olyan jól hangzik, azért van. Szinte már a játék emblematikus szava.


Ha valaki úgy érzi, szeretne egy kicsit tenni a román nacionalizmus ellen, jelentekzzen nálam. Napi 5-10 perc, ha nincsenek nagyratörő terveid, csak simán végigkattintgatod, amit mondok...

3 vélemény érkezett:

Anikó írta...

:)

vmistvan kukac hotmail.com írta...

na, kedves Anikó? Dorek már tudta, bár ott maradt a panasz, mert később hívtam csak fel, de most a te kedvedért elmeséltem a sztorit...

Anikó írta...

hát szóhoz sem jutok :D