2009. február 1.

Morgó by nite

Tegnap este egyszer csak azt hallom, hogy nyüszög a kutyám, de nagyon. Kiugrottam az ágyból, és rohantam ki a teraszra.
Namost ehhez tudni kell, hogy a szülőknél alszom még odalenn, és ott a lámpakapcsolók és a hozzájuk tartozó lámpák rendszerét még sosem tudtam teljesen megérteni. (Szüleim egy régi parasztházat vettek meg, sírnivalóan agyatlan villamos rendszerrel.)
Úgyhogy kirontottam a sötétbe, úgy ahogy voltam, mire n darab kutya szimatolt elégedetten, hogy éjjel is foglalkozom velük. Az n változó ebben az esetben 1-3 db-t jelent. Azaz semmit sem láttam. Vaktában kiosztottam néhány szidást (ki tudja melyik ebnek), aztán elrongyoltam lámpakapcsolót keresni.
Mire visszamentem az ajtóhoz, persze a három kutya a legnagyobb egyetértésben vigyorgott rajtam:
- Nem tudsz aludni kisgazdánk?
Néhány mondatban próbáltam megvilágítani számukra a kutyafalka együttélési szabályait, aztán húztam vissza a meleg ágyamba.

Mivel ma Morgó ugyanúgy bosszantja a nagyokat, Bundi echte oroszlághörgéssel hárítja a kicsit, Dorka pedig alkalomadtán meg is tépi, azt hiszem, semmit sem használtak a szavaim.

Ja, Bundi. Apu 75%-os kuvaxa iszonyat mély krízist él át, hogy még eggyel visszaszorult a ranglistán, és, ha meglátja, hogy a kicsit simogatom, odavágtat hozzám (egy hete még konkrétan jobban reagált a Morgó hívószóra), és kétségbeesetten dörgölődzik, miközben vadul szuszog - hiperventillációba kergeti magát. Teljesen ki van borulva...

Amúgy Apu folyamatosan vadítja Morgót, így aztán új csengőhangom van: Morgókutya védi a kajáját... :)

(kisbetűs rész, 18 éven felülieknek: jelenleg most szerelmesvers írásához van kedvem. a faszom akarja a regényt folytatni. úgyhogy, ha mégis elkészül, akkor majd ti a bemutatón tudós mosollyal súghatjátok oda a párotoknak: Én tudom, hogy ezt a regényt a Mester a farkával írta!)

Kisbetűs kettő:
így jár az, aki pihenőnap dolgozik. A vergődésemnek eddig semmi eredménye. Viszont sokat filóztam a Tamás féle dolgokon hétvégén, asszem az lesz, hogy kaptok még egy részt, mert megérdemlitek :D (A Mester szarik a kijelentett dolgokra, és a ....jával is begépeli a szöveget...)

4 vélemény érkezett:

Mishmesh,alias Dorka írta...

:)) szimpatikus a kutyadruszám:)
Erre tévedőknek: Természetesen nem én téptem mega Morgót,ha mégis,akkor nem emlékszem rá/

18 éven felülis részhez: :---)

vmistvan kukac hotmail.com írta...

perzsa leányt, plusz a leveled láttad, dorek?

Mishmesh,alias Dorka írta...

igen:)

vmistvan kukac hotmail.com írta...

na.