2009. február 24.

Morgó és...

Fekete Testvér (nem Pákó!) az utóbbi, egy macska. Jól fejlett kandúr, fekete fényezéssel.

Látva, hogy a kutyámat simogatom, odajött Apu egyik túlélő macskája is. A nyugalma érdekében feltettem a tornác mellvédjére. Morgó ott első körben nem érte el. Mire nyúltam volna a macska fele, az már megelőlegezett egy kis dorombolást. Kb fél percig simogattam, mire Morgó technikát váltott, és egy balegyenest vitt be a macskának. (A kutyám *balkezes*, azaz nem feltétlenül harap, hanem elsőre ballábbal támad, de úgy, mint egy medve, vagy mint ahogy a macska is játszik az egérrel!)

Rászóltam az ebre, de a komondor-úrfi magabiztossága nem ingott meg ettől, a következő pillanatban döbbenetes emelkedési magasságról tett tanúbizonyságot, és rákaffantott a macskára.

Ha nem vagyok ott, a fülénél fogva rántja le az feketemezes főegerészt. Amúgy a kutyám nem bántja a macskákat, csak játszik velük, de ugye a rongyokkal is játszani szokott csak, aztán látjuk, hogy azokból mennyi marad.

Ennek ellenére ebem nem kapott maflást (a macskától).

0 vélemény érkezett: