2009. február 3.

Nesztek

Itt a kép Morgiról, elég szar, nem véletlen titkoltam.

Viszont egy nyikkanást sem akarok hallani, hogy hol a folytatása a regényemnek. A lovam betegen van bekötve az istállóban, mozdulni sem hajlandó, eddig pátyolgattam. Elegem van. Értitek? Elegem van! I Will Blogging for Food! Gyalog nem tudtam elmenni a heti ellátmányért, így az éléskamra is üres. Éhes vagyok, segítsetek!

11 vélemény érkezett:

vmistvan kukac hotmail.com írta...

most azt hiszitek viccelek, ugye?
télleg semmi nincs itthon.

kibontottam egy kukoricakonzervet, és gyakorlatilag mindent beletettem a serpenyőbe, amit megtaláltam: szalonnát, májkrémet, kis sajtot is ráreszeltem, tejfölt, fűszereket, fokhagymát...

de szerintem ezt vandamalac is csak éhgyomorra enné meg :(

vmistvan kukac hotmail.com írta...

kinyiffant a lovam - azaz mozdíthatatlan a kocsim

mrd írta...

Remélem azért van a közelben egy kisbolt! :)

vmistvan kukac hotmail.com írta...

van, de egy ukrán fedőcég, így elég szar a választék, és drága.

Mishmesh,alias Dorka írta...

Akkor marad kukoricaonzerv.. Halaknak való:--/

Anikó írta...

Már látom kiről nevezted el a kutyát! :)))))

Erzsebet írta...

Nagyon aranyos ez a kutyus.

vmistvan kukac hotmail.com írta...

nem, nem magamról, de persze hasonlítunk egymásra...

majd lesz erről egy bejegyzés. csak még jobban megismerem :)

Mishmesh,alias Dorka írta...

pizzarendelés?

vmistvan kukac hotmail.com írta...

mol kúton vettem kaját.
drága volt, de én meg erőm végén vagyok. kollegám hazahozott, szerencsére

vmistvan kukac hotmail.com írta...

amúgy olyan aranyos, mert akkor ül így (a fotó a szar, ő jópofa rajta!), ha kajára vár.

visszafut a vackára, és vigyázzban ül.

és persze a legédesebb arcát veszi fel :)