2009. február 23.

Para

Hajnalban elmegyek Dajcsba, aztán, ha hazajövök, akkor még egyet alszom az albiban, és kész, vége.

Persze még nem bírtam mindent elcígölni onnan, de még maradhatnak a cuccaim, csak én nem akarok már az új helyen lenni.
Akarok... a fenét akarok. Elhihetitek, a nagy dolgokban való elhatározást a saját életemből merítettem, és úgy írtam bele az alábbi regényrészbe... kell költözni. Kemény, férfit próbáló életem lesz, mindig csak egy kicsit a tűzre, hogy a nagy kazán ne robbantsa le a fűtőtesteket a falról, és ki se aludjon. A fürdőben előtte be kell fűteni, és a hűtőszekrénynél is meg kell találni, hogy hányas fokozaton hajlandó fagyasztani... mivel hetekig el volt torlaszolva, és légmentesen zár... nos, olyan volt a belseje, mint egy dögkút. Morgó azért örült.
Semmi nincs a helyén, szokatlan a felosztása, és Morgicám sem fogja élvezni a korlátozott mozgásterülettel kombinált egyedüllétet, de együtt szenvedünk majd.
Ha már nem lesz hideg, azért minden jobb lesz. Ja, meg azért bír fűteni a vegyes kazán is, ha folyamatosan kell neki...
Csak pasiból vagyok, utálom a változást...

1 vélemény érkezett:

Mishmesh,alias Dorka írta...

Jajjaj, mi költözős pakolósok... Megértelek. Legalább neked van hová pakolni..

Élítólag jövő héten máer plusz kilenc fok lesz. Lehet, be sem kell fűteni, elég berakni Morgót ágymelegítőnek:)