2009. március 4.

Az utolsó bejegyzés

Befejezem a blogolást.
A válasz nagyon egyszerű. De nem tartozik ide. Privátban persze válaszolok, hiszen nem titok, csak éppen nem publikus.

Válasz valakinek, aki olvas, de nem ír ide:

- Kérdeztél volna engem, válaszoltam volna, hisz nincs titkom. De a kavarást azt utálom.

Nem, ez nem az én napom.

Az elhatározásom végleges, egy hét múlva törlöm az egészet.

Változás:
nem törlöm a blogom, csak befejezem a blogírást.
Egyszer talán lesz egy vlogom, de a blogolás már nem kihívás.

10 vélemény érkezett:

Anikó írta...

Sajnálom! :(

Mishmesh,alias Dorka írta...

Akkor nyiss egy másikat!
Délután hívlak.

Kitalátor írta...

Béka poraira... Vagy tarajos Goethe. Intézet. Meg leginkább KGB-kapcsolattal alaposan gyanúsítható anarchista kommunista terroristából decens librális kultúrnacsalnyikká vált europeer. Azé' majd megírhatnád, hogy hová költöztél!
Remélem, nem fogsz olyan sűrűn váltani, mint kedves széplelkű szigetlakó barátnőnk...

Molnárgörény írta...

Mi a rosseb van, mindenki befejezi, akit olvastam? Leállt a Judapest, kiszállt Nagylevin, Shenpen már korábban beolvadt a Konzervatóriumba (és Marxot olvas, broáfff), és erre te is abbahagyod.

Mi a fészkes szar ez, valami vírus?

Molnárgörény írta...

Legalább ne töröld. A blogspoton van olyan opció, hogy csak meghívottak olvashatják (Gabrilo régi blogja is ilyen), be lehet állítani. Állítsd be ilyenre, és akkor akár folytathatod is, vagy minimum meghagyhatod a régi bejegyzéseidet. Szerintem ez belefér. Hogy kinek adsz meghívót, azt meg te döntöd el - a nem nyilvános blog is jobb a megszűnésnél, legfeljebb marad egy virtuális baráti társaság, a kelletlenkedők nélkül.

Malvina írta...

Molnárgörénynek igaza van! Ez valami kórság! De én bízom benne, hogy mindenki tudja mit akar és mi a jó neki. Így hát elfogadom! De azért nem vagyok vidám! ::((((

Erzsebet írta...

Sajnálom , mert jó írásaid voltak. Azért szeretnénk tudni, mi történik az állataiddal.

Zoltan írta...

Basszus, mi van veletek?

tara írta...

Ne töröld Gildor, ha tudnád, mekkora meló újból összeszedni a posztokat a gugliból. Meg fogod bánni. És olvasni szeretnénk, igen. Vegyél példát rólam, már hónapok óta nem töröltem a blogomat és még sablont sem változtattam. Te se tedd. Semmi értelme törölni. A törlés az mindig arról szól, hogy valami nem jó, valami változást szeretnél. Arról, hogy megérett az idő a változásra. De később majd rájössz, hogy neked kell változnod valamiben, és a blog törlése ezt nem oldja meg, ahogy egy esetleges költözés sem. A blogtörlés egyszerűen menekülés. És te nem lehetsz olyan, mint egy ostoba nő, aki a menekülésnek ezt a formáját választotta. Te maradsz és megvívod a csatát. Na.

Kérlek..el ne siesd.

Mishmesh,alias Dorka írta...

István, exportáltam, egyelőre csak az asztalra. Áprilisban mennek a meghívók.