2009. március 2.

Majdnem

háromszorosan is.

1. Majdnem beszéltem Dórival. Aztán látom, hogy nincs kinn a képe MSN-en, erre rájöttem, hogy nem őneki üzentem, hanem egy korábbi munkahelyére írtam, mert otthagyta a gépen úgy az msn-t, hogy az bejelentkezzen a nevében. Gratula. - beszéltem is. Megoldva.
2. Majdnem kész a következő rész a regényemből, amit ide rakosgatok.
3. Majdnem idekerültek a képek is Morgóról, ahogy melózik. De persze lemerült a telefon, amivel lefotóztam, úgyhogy épp csak nem érem el a képeket. Elvileg azért aranyos, kis türelmet. - teljesítve!

4 vélemény érkezett:

vmistvan kukac hotmail.com írta...

a kazán meg gyomorrontást kapott.

ott van benne a fa, de nem tudja megemészteni.

lehet, ki kell újra hamuzni. nagyon nem szeretem, mert akkor hiába szabályoznám a huzatot, alaplángon is ellobban.

vmistvan kukac hotmail.com írta...

hö, a kazánnak szorulása van, nem gyomorrontása.

de ma ki fogom pucolni...

mrd írta...

Egy pont még hiányzik! :)

vmistvan kukac hotmail.com írta...

.

höhöhö :D